sâmbătă, 14 iunie 2008

Romania vs. Campioana Mondiala (Italia) 1 - 1



Donadoni: "Rămânem în cursa pentru calificare"
Selecţionerul Italiei, Roberto Donadoni, a declarat după remiza squadrei azzurra în confruntarea cu România că este mulţumit de rezultat, precizând că echipa s-a rămâne în cursa pentru calificare în sferturile de finală la Campionatul European. "Din nefericire trebuie să ne mulţumim cu un egal, chiar dacă ne-am creat multe ocazii de gol. Totuşi, rămânem în cursă, mai putem ieşi din grupă", a declarat Donadoni.

Mutu: "Am vrut să trag tare şi pe centru"
Imediat după ce a fost schimbat de către Victor Piţurcă, Adrian Mutu a simţit nevoia să se justifice pentru ratarea penalty-ului din minutul 80. Mutu s-a dus glonţ la Piţurcă şi i-a zis: "Am vrut să trag tare şi pe centru".


Victor Piturca: Sper sa obtinem calificarea cu Olanda
Importante erau cele 3 puncte puse in joc. Pot spune ca sunt multumit. Asa a fost sa fie. Si Italia a fost la un pas sa egaleze. Io sper sa obtinem un rezultat care sa ne asigure calificare. Mutu il avea in fat pe un portar formidabil. E pacat ca a ratat. Dar se intampla in finale de Campionate Mondiale, nu intr-un meci de grupe.


Hagi: "Creştem de la meci la meci"
"Regele" a declarat la finalul meciului România- Italia, încheiat cu scorul 1 - 1, că echipa naţională "creşte" de la meci la meci, precizând că tricolorii şi-au demonstrat valoarea contra Franţei şi Squadrei Azzurra. "A fost un meci frumos, deschis, cu o echipă României care a stat bine în teren, a avut răbdare, am ştiut să jucăm. Formăm o echipă puternică, meci de meci căpătăm încredere, şi ne dovedim valoarea pe măsură ce jucăm.Am jucat cu Franţa şi Italia de la egal la egal", a spus Hagi la TVR.

Ionut Lupescu Suntem dezamagiti
Daca cineva imi zicea la inceputul meciului ca facem egal cu campioana mondiala nu-l credeam. Eu zic ca am jucat foarte bine si chiar suntem dezamagiti de scorul de la final. Am avut noroc.

Chivu: Avem o echipa harnica
La finalul partidei Romania - Italia 1-1, capitanul nationalei, Cristian Chivu a declarat: "Avem o echipa harnica cu suflet mare. O echipa care stie sa planga, sa se bucure si sa rada impreuna."

Euro 2008 s-a incheiat pentru Radoi
În minutul 21, după o ciocnire cap în cap cu Răzvan Raţ, căpitanul Stelei s-a resimţit şi nu a mai putut continua jocul, fiind înlocuit cu Nicolae Dică. După cîteva minute în care a stat întins pe gazon, mijlocaşul nu a mai primit acceptul medicilor de a continua partida! Cu cîteva momente în urmă. Rădoi a fost transportat la spital. După o serie de investigaţii preliminare, medicii elveţieni au constatat o fractură de piramidă nazală şi un hematom sub ochiul stîng. La pauză, căpitanul Stelei s-a întors la stadion pentru a-şi încuraja coechipierii.

Niciun comentariu: